15 Eylül 2011 Perşembe

Bazen..

Bazen çok yalnız olursun.bazense kalabalıklar içinde yalnız. şu soru işaretlerinden nefret eder oldum ne.nicin.sebebi ve sonucu neyle alakalı ne zaman... beni yoran bazen imkansızlıklara sokan bu soru işareti (?)
Bazen iyi şeyler yapmamı ögütledi .cıkmazlara kuytulara soktu sankı tecavuze uyramışcasına soguk yalnız acı verici igrenclikler icine sokuverdi..
bazen olgunlaştm bazen cocuklaştım özledim ağladm..geçmişe baktım bazende gelecekten ne bekledigimi sorguladm aynalara baktım kim bu cirkin dedim bu ben olamam.. bazende gözlerimde boyuldum bunlar bana ait olamaz ben bukadar güzel olamam benim hakettigim gözler bunlar degil..
aslında acıdan gözyaşlarından mutsuzluklardan bıktım ne aglamak fayda etti ne uyumak ne de birinin göysune yaslanmak .. koca bir yalan kuyusunda ölümü beklercesine cırpınışlarımı görmek hıç hoş degildi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder